Thursday, February 24, 2011

cepat lahh sembuh..teman kan saya.. :'(

hurmmm... minggu nie umahh + bilik nyit rasa sunyikk sangat! hurmmm.. tukk! tukk!!! oit!! fira dahh balik doe.. yahoooo!!!!  g lahh bukak pintuu!!lahh bukn balik dari jauhh pon... cherating jekk..tapi asal macam sunyik semacam jekk.. owhhh demam ruperr nyerr dak nie...hurmm...sampai2 jekk terus lelap dakk tuu..atoii! x derr lahh kawan nak sembang malam nie.. huhuhu...ehhh! chop! sok besday fira doe..aperr katerr kiterr baling telor + tepong lepas die balik kels mandarin! ok set!!!..urm.. tapi malang..ehh.. x lahh malang bg die..tapi bagi kiteorglahh..tetiba lakk fira nages... bukn sebb terharuu derr...tp pening pale..malam tuu hati aku berdebar gilerr! manerr x nyerr.. owg ckp,nak dekat besday kiterr nie kena jaga diri baik2..almaklom lahh uri baru nak carik hala tuju..urmm... aperr lagi,nampak die pegang kepala die bagai nak giler,kiteorang terus antar die hospital.masuk2 hospital jekk..pegi wad kecemasan terus u,bapokk ramai!!! uiiiii.. macam kes besar doe.. sumpahh pengalaman pertama aku g wad kecemasan bawak owang yang berada dalam cemas! nasib lahh ko x jadik pape doe fira..doc ckp suhu ko tinggi..urmm...weyhh..ko jaga lahh diri baik2.. kiteorg dahh belikan ko kek. ko balik lahh cepat,tahun nie last kiterr sambut besday sama2 doe.. taun depan kiterr dahh x jumpa dahh.. ko cepat2 lahh sembuh ekk! t leyhh teman kan aku.. nak menangis aku tgk ko sakit doe,takot pon aderrr...meroyan katerr! huhuhu.. btw sis! happy besday!!!!! hope u happy in ur life,,jangan luperr ko penah kawan ngan aku! ingt tuu ehhh hihiihihi.. HAPPY BESDAY SYAIDATUL SYAFIRA

No comments:

Post a Comment