Sunday, May 22, 2011

saya dah x der hidup..///

          urmmm.. saya dhh x derr hidup.. saya perlu kan something baru tok bg semngt untuk saya hidup.. saya makin lemah.. dengan semua nie.. ya allah,berat sngt ya allah dugaan mu ini.. aku mohon ya allah... tabah kan hati ku ya allah menempuh dugaan mu  ini.. hurmm.. time pg2  nie.. tulis entry bt sedih siak..adoii nak meleleh rasa air mata.. relax lahh nyit,kena sikit nages,kena sikit nages! x yahh jadi betina arr,jadi jantan lagi baik!!!!! huhuhuhu.. tapi aku pon dhh mcm jantan.. x yah jadi2 lah...hahahaahaha..huh! leyhh plak aku gelak2.. kata nak tulis entry sedih nyit..maner leyhh gelak! huh! sampai bile saya kena pura-pura happy,sedang kan hati saya sngt sedih.. sampai bilerr saya nak tahan pasaan nie..blog..kalo lahh awak boleh bercakap,bg lahh saya semngt.. sebb,dekat awk jek tempat saya mengadu.. saya maloo blog tok citerr pada org lain.. saya maloo org tgk saya lemah.. urmm..dulu arwah makminah selalu jek aderr tok nyit,tenang kan hati nyit....hurmm... nyit rindoo.. rindoo sngt... nyit rindoo arwah abahtok....... urmm,dh 5 tahun dah dowg pergi.sekejap sngt.hurm.. mak,abah.. org mintak maaf x lawat makminah ngn abahtok kat kubur.urmm.. 

p/s : al fatihah to mak minah and abahtok! really miss u~

No comments:

Post a Comment