Saturday, August 27, 2011

date with ex~ cool what! :)

saper kate bila dah putus,kita x boleh lepak sama~ hallo! wa dah buktikan derr.... sumpah cool! huuu... first jumpa mang rasa lain gilerrr~ diam jekk.. xpenah2 aku jadi diam enn.... ha.. tu lahh ko,ko yang nak putus. aku terima jek..dah lahh semalam sabtu!ktm tuu.. bukan main ramai lagi,tau lah badan nyit nie cm ner.. kecik jekk~ nak menyelah dekat timbunan ramai org nak masuk ktm tuu.. bukan main susah lagi! mau kami mati sebab tulang patah nie,huh! tp yg sweet nyerr.. die pegang tgn aku bai!( Terasa macam di awangan pulak..aishh! dah,jgn nak berangan lah unyit!) diA tarik aku masuk dalam train tuu... kalo x,mau aku dah tertinggal kat belakang~ dah2 lahh weyh,wa dah masuk pon dalam train tuu.. lepas ar.. kang x der org nak usha aku.ko sedap lahh,ramai org minat ennnn...! choopp! aperr pasal x nak leps.. dah lah.. ckp dah x nak aderr aper. so what?? smpai jekk stesen yg kiteorg nak tuju tuu.. aku terus sound die",kiter dah x der aper.plezz lepas kan tgn org.huh! tau lahh ego laki mcm mane.terus die marah~ pegi mam lahh wey,aku pantang wey,ko suker2 bt aku mcm sampah! btw,mang syok kiter dapat keluar balik. even kiter dah 3 tahun knl,awk still sy angap kwn sampai biler! you the best bro~ thanks tok baju semalam,org ckp bagi baju hubungan cepat putus.Maybe tu sebagai tanda kita putus,0-0 untuk awak dan saya.




p/s : saya x perlukan balak untuk buat saya hidup,tapi saya perlukan suami untuk bimbing saya~


     
     

No comments:

Post a Comment