Thursday, September 8, 2011

10 perkara anda tidak tahu pasal Saya~ hok!hok!


  • Aku susah tido if  lebih daripada pukul 10 malam~Kadang2 rasa nak cucuk mata nie suwo tido!
  • Aku tak boleh tengok darah,kalo tengaok aku nak muntah~ termasuk darah aku! zzZZZZ
  • Aku tak boleh tengok orang bergaduh,coz nanti aku pening2 doe.. rasa nak pitam. 
  • Aku suka rambut aku messy2 gituu..,sampai aku penah kena tegur ngn ex suwo sikat rambut kalo x,x payah dating (ingat aku heran.. )
  • Bia hilang enset,jangan hilang lappy! aku suka main fb sampai lebam (Sbb tuu aku kena tinggal ngn balak aku,uhh!)
  • Orang kata aku susah marah~ memang pon,tapi ngan adik2 aku tegas sikit weyh~
  • Bila buat kerja aku seyes,bila lepak aku mang suker main.sebab tu org cakap aku nie 2 karakter ^^
  • Aku suka stalk FB orang yang aku suker~ hehehe,bia lah! fb aku weyh! best per... :p
  • Ex aku panggil aku PENGKID,paling aku patang~ tuu dulu! ko tunggu,nanti aku pakai heels,aku pijak kaki ko cukup2!
  • Aku nak kawin ngan pilihan mak aku weyh!!!! :p (ala-ala novel,yeahh! )

No comments:

Post a Comment