Tuesday, September 6, 2011

mampu kah aku??


mungkin ramai yang agak terkejut dan bersimpati di atas kematian jurukamera bernama yang d tembak mati di somalai~ bagi kalangan JUNIOR wartawan2 yang baru nak masuk and belajar,haaa! macam aku nie.. mesti terpikir,sangup ker? nak pegi tempat bergolak macam tuu? kena tembak! pergh! hilang nyawa! tapi seyes aku cakap,dulu aku masuk bidang nie,aku mang nak jadi wartawan hiburan,jumpa artis ramai~ best ennn?? tup2 leyh lepak satu meja ngn artis doe!! hiihihihi,tapi lepas aper yang aku tgk daripada kematian yang di kira asmati sahid nie,aku rasa nak jadi wartawan yang boleh bantu masyarakat! yang boleh harum kan nama negara! ye!! apa jadi sekalipon,aku nak pegi somalia! aku x kira,aku nak pegi! aku nak tgk sendiri dengan mata aku,apa yang jadi~kemon nyit! ko kena usaha,sekarang misi kita adalah SOMALIA! yeahh! 

No comments:

Post a Comment