Thursday, September 1, 2011

LEPAK SAMPAI LEBAM~

Malam yang happening! macam-macam jadi! cool doe! hahahah.. aku balik sampai pukul 6 pg. caya x caya lahh enn.. lepak ngan member-member baik aku! lama siak x jumpa .. rindu giler kot! balik malam tuu.. ujan lebat giler! lebat-lebat ujan pon,kiteorg sempat lagi tu,lepak mcd~ alamak,jam dah kul 2 pg. matik lah aku weyh!! aik,selaloo kalo  aku lepak ngan balak2 aku,mok selaloo tepon.nie x der lak..uh! ok,sekrng mcm mner. dah lebat gilerr dah ujan. weyh,jap lagi kul 3 kiter balik lah weyh,ha.. tunggu punyerr tunggu ujan berhenti,amik ko! sampai ke sahur! terlajak tido!hooh.. pestime dlm hidup aku nie der.. sahur ramai satu meja!ngn family member aku! best doe.. sumpah aku x kan luper sampai biler2! muahhxxx!

   


                                        




                                                                                                                         

 

No comments:

Post a Comment