Thursday, September 1, 2011

shisha cool ehhh??? //

hoo... shisha cool rupernyerr enn~ tapi chop!aku x amik ekk! o_O  aku x bani try lahh weyh.. hahahaa... aku sukerr bau shisha.. ritu aku teman kawan2 aku lepak,perghhh! bau die sedap siak! sumpahh,aku nie pelik sikit. kalo gul lain x suker bau rokok,tapi aku suker! rasa sedap doe.. agak2 dah bape banyak bau rokok lah masuk ke dalam rahang aku nie...hok! hok! biasa nya org yg menghidu berkemungkinan mati lebih awal banding orang yang hisap~ so///??? chisss! dah tuu aku nie macam maner? kalo nak kuar kan balik boleh ker? huhuuhuh.. memang lah asap rokok tu bahaya,tapi kalo ajal. saper2 pon leyh g dulu enn..tapi untuk member2 aku yang hisap rokok TERUTAMA perempuan,kurangkan rokok,ataupon berhenti jek terus! laggi nampak cool enn..tapi shisha bau mang terbaik!





 



                                                      




\





No comments:

Post a Comment