Thursday, December 15, 2011

benci bila di tinggal kan!

hurmm.. aku dah lama nak update blog.. tapi aku luper password pulak. nasib kawan baik aku ingt password aku! ko nie unyit.. apa lah~ sebenarnya aku ada banyak sangat bender nak up date! tapi bosan lahh enn.. kalo entry panjang2. dalam  bp bnyak2 bender yang jadi dalam hidup aku bapa bulan nie, ada satu bender yang aku nak share,lambaian terakhir. memang sedih giler biler tengok orang lambai kiter! sem nie, last aku lepak kat kuantan. so budak2 semua dah kemas barang. rumah sewa aku tuu pon, kosong lahh mcm first2 kiteorg datang. time tuu, pergh.. sedih giler! kiteorg sepatotnya dah janji.. nak balik lewat sama2.aku pon aper lagi, excited punyer pasal..tepon lah akak aku.. suwo amik lewat sikit.akak aku pon,excited punyer hal g apply cuti terus. then last minute plan kiteorg cancel..dorang balik awal. so,tinggal lah aku sorg.Time aku hantar kawan2 aku.. menangis siakk! x tahan gilerr!! aku takot sebenarnyerr kena tinggal sbb bender tu ingat kan aku time sem 1, ex aku lambai aku time die nak pindah balik. sedih doe..~  aku x nak lagi kena tinggal. ! full stop! tapi bila pikir balik, semua nie ada sbb.. aku sekarang kena belajar untuk jadi matang, dan pikir masa depan! kemon nyit! u need to change!! : D


SUMPAH RINDU SEMUA NIE NANTI

                         
                                   
                                       
                                     

No comments:

Post a Comment