Friday, December 30, 2011

susahnya carik tempat praktikal.!

hurmm.. susah betul nak carik tempat praktikal..!nie belom lagi keje. aku pon x tau~ macam2 citer aku dgr pasal praktikal nie. ada yang salah kan lecture sbb salah antar,ada yang salahkan alamat.hurm! aku,aku dan aku??? nak salah kan saper..?? aku nak salahkan diri aku sendiri.. sbb aku x bertindak bijak!! and sbnrnyer bagi aku,bergantung dekat rezeki.. maybe x ada rezeki..tu aku x dpt.. hurm! sedih sbnrnyer.. walaupun ,aku tau kawan2 lain pon bnyk xdpt. ntah lah.. waktu sekarang nie,dah x boleh pilih2 sangat tempat! nak jadi host ker,nak kerja bahagian berita ker..? radio ker..? tuu bt masa sekarang boleh berangan dlm mimpi.coz,sekarang masing2 harap ada tmpt.x kisah lah as aper. tipoo lah kalo aku ckp x terkilan coz xdpt bidang yg aku minat.aku terkilan and sedih se giler2 nyerrrr!! tapi  takper.. aku percaya dgn "FLOW".kiter hdp,allah dah tulis. x tau aper jadi akan dtg,mungkin sekarang susah.. takper lah!! ko kena kuat smngt nyit!! nie semua hdp and dugaan!! nak sesuatu yg baik,kena lah kuat!! go unyit.. harap2 esok2 dan seterusnya hari yang baik~

No comments:

Post a Comment