Saturday, December 31, 2011

Yeah berjaya jugak akhirnya !

yahooo!!! akhirnya aku dah geti nak cantik kan blog macam mane... ahhahahahah! punyer lah dari malam tadi,aku berjaga hadap natang nie sampai pukul 5 pagi. aper pon aku x tau..pagi tadi,bgn2 jekk tido.. dengan x gosok gigi, x mkn x mandi..aku hadap lappy sampai kul 4 ptg. Bahahahaahaha~ cool en.. sekali sekala enn. sebab bender nie lah! aku selagi x dpt buat,aku x puas hati  betol.. nasib lah aku ada jumpa satu link.Die tunjuk macam2,Syok giler doe!! haa... try lah usha2 link nie http://teknikbuatblog.blogspot.com/.. memang terbaik! Walaupun,x lah lawa maner blog aku,tapi at least ader gak salji turun kat entry!! Amin!! teringin doe dulu.. hihihi.. terima kasih TEKNIKBUAT BLOG! the best lahhhh~ ^_^



P/S : Betol lah.. Cikgu2 aku cakap dulu,Kalau Kiter usaha,susah mana pon. Lama2 Mesti berjaya!

No comments:

Post a Comment