Monday, January 2, 2012

2011 DALAM KENANGAN,2012 SATU CABARAN !

hari nie dah masuk dua hari dalam tahun baru 2012, dalam 2 hari nie macam2 jadi.. something not gud lahh.. tapi bolehh lahh.. maybe permulaan 2012 x berapa nak baik.. tapi aku  percaya, satu hari.. mesti ada hari terbaik punya..kannn..!! tapi kan.. aku macam jadi pelik lah. kenapa ekk.. kalau tahun baru tahun islam tuu.. tidak di sambut meriah, macam kiter sambut new year 1 JAN tiap tahun.. masing2 sibuk berazam gilerr2 punyer..!! Tapi takper lahh.. tu hak .. individu masing2..x kan nak kata bagai2 plakk en.. Tapi aper pon.. 2011  memang banyak sangat kenangan bagi aku. Dengan kenangan last studynya..gaduh ngn kawan baik.. putus cintanya,jumpa cinta barunyerr and paling best gilerr.. kena tangkap ngn polis kat tgh2 jalan!! cool doe~ firstime dalam hidup aku..! Sumpah semua nie akan jadi satu kenangan dan pengajaran untuk aku! Harap2.. tahun nie Tahun yang baik!! 



No comments:

Post a Comment