Tuesday, February 14, 2012

Mimpi menjadi nyata!

hikhik! haaa!!! taraaa... lama dah x up date blog. hu.sekarang dah 2013.mungkin permulaan 2013 aku x berapa baik,tapi guess what!2 minggu lepas tuu hidup aku mula berubah. aku dapat dekan untuk last sem! ahhaha!! alhamdulilah.first aku dapat result tu,aku tgk oklah janji lulus..tetiba member aku cakap "weii ko dekan wei" terus aku tgk balik kertas tu! ahhaha!! akhirnya impian aku tercapai gak.tapi dpt dekan untk last sem,xrasa apa ar. sebab sedih nak pisah ngn kwn,nak pergi latihan industri. hmm..nak tau tak! aku ada lagi cerita. hihi.. aku rasa mcm mimpi gila kot! tv3 call aku untk pergi latihan industri! ahhaha!!!! tapi sayangnya,aku x pergi pon. sbb time tu aku ada prob sikit.takperrlahh..satu hari nanti,aku janji dengan diri aku,aku akan masuk media prima tu sebagai staff dia,bukan lagi pelawat. hihi.terima kasih ya allah,ko beri unyit kegembiraan.beri umie unyit kebahagiaan,walaupun selama nie unyit rasa unyit nie nothing sngt untk semua org.unyit nak belikan mak ayah unyit sorg sebijik rumah. mak ayah unyit dah tak duduk sama,so kena kerja keras untk dapatkan dua bijik rumah.tunaikan permintaan unyit yang nie boleh ya allah . hihi :)



sebulan selapas itu :D


pejam celik dah nak dekat sebulan aku praktikal dekat stailista.Stailista nie majalah pengantin.. sumpah! aku x pernah terfikir nak bekerja dekat bahagian majalah.Tapi sumpah jugak aku cakap, best sangat kerja kat sini. Bukan jek dapat jumpa artis yang selama nie aku tgk kat tb je, orang kat sini pon baik2. senior2 wartawan, editor.. semua best2. Bila aku tengokan.. rasa macam satu family sangat.Best rupanya jadi wartawan..walaupun kena bersengkang mata, x rasa sebulan tuu macam lama jek taw..maksudnya apa? maksudnya, best lahh kerja jadi wartawan nie.!!! hik!hik! tapi aku akan usaha sungguh2 untuk belajar lagi banyak, sebab aku nak masuk tb! bahahaha!! jadi wartawan penyiaran. hihhiihi. tapi tu x penting sangat. yang penting aku nak buat family aku happy! ya allah semoga cita2 hamba menjadi nyata.kemonn unyit!! kena usaha sungguh2 nie!! yeahh!




No comments:

Post a Comment