Saturday, July 27, 2013

sharing the happiness!

ehehhe.. lama gila x update blog.takda benda sebenarnya nak cerita! puihh !! poyo wahal,banyak sangat cuma malas nak type. kan best, kalau blog upgrade sikit pakai audio. mesti gempak gila! aku sebenarnya nak cerita.akak aku dah kawin dah, hihi. nampaknya harapan aku untuk dapat anak buah semakin cerah. makin meriah nanti rumah.jum lepak tengok gambar2 akak aku! enjoy babe..

                   


                                     














                                 



p/s :sekejap rasanyanyaa semua berlalu. dulu saya membesar bersama dia.kami main bersama,kami tidur bersama.kami kongsi segalanya bersama.suatu hari nanti,masing2 akan membawa haluan sendiri.semoga jarak yang memisah tidak akan menghapuskan masa silam kita.love u siblings #munira#azziera#syafik ilham#yusnira. (harap2 lepas nie turn aku pulak,sebab malas nk kerja dh kihkih) zzZZZ


No comments:

Post a Comment