Monday, November 4, 2013

hilangnya diri seketika.

kadang2 satu benda itu perlu dilepaskan.walau sekuat mana kita gengam,kalau bukan untuk kita.memang bukan kann..? huk.ayat macam x kecewa pulak.serius,aku rasa kecewa gila. tapi aku x nak cerita.kah!kah! biar aku dengan yang diatas jek tahu.lama x rasa macam nie. rasa down,rasa terduduk.rasa terkesima.lepak dalam gelap mungkin itu satu kepuasaan.dulu aku memang jenis happy,jenis lepak.jenis malas nak pikir semua benda. aku memang setuju sangat pepatah :perempuan yang banyak gelak,banyak ketawa sebenarnya dia menangis bila bersorangan ". ada masa, airmata tu perlu dikeluarkan untuk tambah kekuatan.nak cerita dengan org malu.. baik kiter nages.hikhik! tapi takperlah. fikir positif.satu benda itu jadi mesti bersebab.allah tu dah tulis,hari nie apa jadi.esok apa jadi.kann? just chill! let it go.pass is pass babe. ada banyak benda lagi dekat hadapan nak tempuh.come on dear self!

No comments:

Post a Comment